Persbericht: Volkswagen Commercial Vehicles levert maar liefst 430.800 voertuigen gedurende 2015

Nf0730

Fernandes Autohandel is de officiële importeur en dealer van de zogenaamde ‘Lightweight Commercial Vehicles’ van Volkswagen in Suriname. Het team van Volkswagen Suriname is uiteraard zeer verheugd dat wij gedurende het afgelopen jaar een groot aantal Surinaamse klanten hebben mogen verblijden met één of meerdere exemplaren van de Volkswagen Amarok, Volkswagen Caddy, Volkswagen Transporter, Volkswagen Crafter, Volkswagen Multivan en Volkswagen Caravelle. Naast het mooie resultaat in Suriname is het uiteraard ook altijd leuk om te horen hoe het, het afgelopen jaar, met de verkoop van Volkswagen Commercial Vehicles in de rest van de wereld gegaan is. Leest u mee?

Gedurende 2015 heeft Volkswagen Commercial Vehicles wereldwijd maar liefst 430.800 ‘Lightweight Commercial Vehicles’ aan nieuwe klanten mogen afleveren. De productlijn waarvan de verkopen het meest gestegen zijn ten opzichte van vorig jaar, betreft de Transporter, Multivan, Caravelle en California lijn. Deze zogenaamde 'T model range’ kende het afgelopen jaar een record groei van 1.4%. Wereldwijd werden van de Volkswagen Caddy meer dan 132.900 voertuigen aan klanten afgeleverd en van de Volkswagen Amarok’s werden het afgelopen jaar meer dan 76.500 exemplaren verkocht.

Een geweldig resultaat voor Volkswagen wereldwijd, maar wij kijken er uiteraard in het bijzonder naar uit om u in 2016 in Suriname van dienst te mogen zijn!